logo eKino.tv
Nie posiadasz konta? Zarejestruj się!
Zostań premium

Kołysanka

Do małej wsi na Mazurach wprowadza się rodzina Makarewiczów. Wraz z ich przybyciem, w niewyjaśnionych okolicznościach zaczynają ginąć ludzie.
Jeśli masz plik w lepszej jakości lub wersji, której nie mamy dodaj go teraz. Po zaakceptowaniu pliku przez moderatora dostaniesz punkty w programie lojalnościowym.
Odsłon: 18719 Na eKino.tv od: 13.02.2013. Ostatnia aktualizacja 06.03.2013 przez Gość
Lubisz eKino.tv?
Lubisz ten film?
Z powodu zgłoszenia naruszenia praw autorskich przez
Monolith Films
Komentowanie tego filmu zostało zablokowane.
Najlepsze komentarze
+16
Muzyczka najlepsza:)
Dodany dnia 2013-03-23 22:02:25 przez Muerte88
+7
jeden z nielicznych dobrych polskich filmów, polecam! :)
Dodany dnia 2013-04-02 02:42:18 przez Natroz24
+7
Fajny, dobrzy aktorzy i humor :)
Dodany dnia 2013-02-23 20:17:44 przez xxswietyxx
Wszystkie komentarze
+1
Świetny film. Dużo śmiechu :) 10/10
Dodany dnia 2014-06-10 22:07:43 przez mono16
0
SUPER FILMIK , LEKKI , PRZYJEMNY.
Dodany dnia 2014-03-31 02:12:34 przez MARTIKA0907
0
jak sie chce cos nagrac to badz lepszy dla mnie to kopia 3/10
Dodany dnia 2014-02-27 14:20:58 przez aramis70
0
świetny film!
Dodany dnia 2014-02-22 00:09:52 przez adrianopool
+1
Ten film jest bardzo fajny :).
Dodany dnia 2014-01-02 01:55:03 przez Daritka905
+2
wreszcie super nasza komedia ! 10/10 polecam! wymiata!
Dodany dnia 2013-11-17 01:21:57 przez Kingulka33
+2
Muzyczka wymiata, kocham ten film! 100/10 :D
Dodany dnia 2013-07-15 01:17:57 przez pecherzynio
0
cudo ! wyważony, zabawny,muzyczka że hej! a sama końcówka z tańcami - przecudowna, dawno się tak nie ubawiłam, SERDECZNE dzięki!
Dodany dnia 2013-07-09 19:27:47 przez pumelek15
0
według mnie cały film i muzyka były poprostu rewelacyjne
Dodany dnia 2013-06-20 20:00:48 przez sweland
+2
hahah świetny ! polecam :)
Dodany dnia 2013-04-10 14:10:39 przez jaro101
+5
Ciekawy pomysł na film.
Dodany dnia 2013-04-02 21:37:33 przez Marczelino
+7
jeden z nielicznych dobrych polskich filmów, polecam! :)
Dodany dnia 2013-04-02 02:42:18 przez Natroz24
+16
Muzyczka najlepsza:)
Dodany dnia 2013-03-23 22:02:25 przez Muerte88
+4
10/10 :P
Dodany dnia 2013-03-10 12:32:00 przez 25gaba25
-2
NIEZŁY
Dodany dnia 2013-03-09 21:56:28 przez PESIO
-3
fajny filmik .hehe
Dodany dnia 2013-03-07 11:28:49 przez dsxxx
+7
Fajny, dobrzy aktorzy i humor :)
Dodany dnia 2013-02-23 20:17:44 przez xxswietyxx
+3
super ja na polski film. goraco polecam :) warte zobaczenia i poswiecenia czasu :)
Dodany dnia 2013-02-22 20:10:00 przez karolcia123435
+4
super film polecam 10/10
Dodany dnia 2013-02-22 16:55:17 przez cygan1980
+6
fajne :D 10/10 Lubie to xD
Dodany dnia 2013-02-17 17:58:46 przez lionez09