logo eKino.tv
Nie posiadasz konta? Zarejestruj się!
Zostań premium

Komedia romantyczna

Date Movie

Film opowiada historię beznadziejnej romantyczki Julii Jones, która poznaje mężczyznę swoich marzeń w osobie młodego Anglika o imieniu Grant i nieco dziwnie brzmiącym nazwisku "Walicórski". Zanim jednak on poprosi ją: "Powiedz tak" i czeka ich "Moje wielkie greckie wesele", padnie propozycja "Poznaj moich rodziców", a Julia zmuszona będzie stawić czoła przyjaciółce Granta, pięknej i przebiegłej Andy, której nie podoba się to, że jej "chłopak się żeni"...
Jeśli masz plik w lepszej jakości lub wersji, której nie mamy dodaj go teraz. Po zaakceptowaniu pliku przez moderatora dostaniesz punkty w programie lojalnościowym.
Odsłon: 113168 Na eKino.tv od: 16.07.2012. Ostatnia aktualizacja 06.02.2013 przez Gość
Lubisz eKino.tv?
Lubisz ten film?
Kliknij aby obejrzeć
Zaloguj się aby dodawać komentarze
Najlepsze komentarze
+2
czasami braknie lektora ale tak fajny
Dodany dnia 2013-01-26 16:28:29 przez iza550129
+1
Początek tego filmu jest mega!
Dodany dnia 2013-01-09 22:14:22 przez lunam7
+1
Jeden z najdurniejszych filmów jakie widziałem. Wytrzymałem AŻ 15 minut!!! PS. Nie wiem jaki tu jest lektor, bo zacząłem oglądać w "telepudełku". Tutaj nie sprawdzałem.
Dodany dnia 2012-02-29 21:12:26 przez P13n10
Wszystkie komentarze
0
Nie rozumiem tej oceny. Film chamski i bez wyraźnej puenty. Jak mi ktoś wytłumaczy o co w nim właściwie chodzi to aż się zdziwię. wytrzymałam 30 minut, tylko po to aby udowodnić sobie że nie odpuszczam, ale i tak w końcu się złamałam. A i nie mówcie że to ma być luźna komedia, bo nie uwierzę.
Dodany dnia 2014-07-14 22:26:20 przez pepe5555kl
-1
Jedno slowo : Zajebisty
Dodany dnia 2014-05-18 18:03:59 przez majek-m
-4
to jest okropne
Dodany dnia 2013-12-08 14:41:39 przez iwona-k-5
0
Totalne dno jak dla mnie. 0/10
Dodany dnia 2013-12-04 21:57:01 przez smerfetka003
0
Dziwi mnie tak dobra ocena.
Dodany dnia 2013-07-29 18:40:42 przez Adiratara
-3
zakpiorek jest zajebisty azwaszcza jego oakcja na sraczu :D jestem pozgany hahahahahahahaha
Dodany dnia 2013-02-11 07:37:51 przez boski211
+2
czasami braknie lektora ale tak fajny
Dodany dnia 2013-01-26 16:28:29 przez iza550129
-1
swietna komedia tylko pare razy lektora brak
Dodany dnia 2013-01-20 10:17:50 przez renia7711
0
problemy z lektorem :(
Dodany dnia 2013-01-14 11:00:33 przez sinek125
+1
Początek tego filmu jest mega!
Dodany dnia 2013-01-09 22:14:22 przez lunam7
0
super film gdyby nie opóźnienie
Dodany dnia 2012-10-21 20:52:28 przez natalaa5757
0
lektor sie opóźnia, a poza tym gdy byli w restauracji lektor mi sie całkiem wyłączył. ;/ coś jest nie tak
Dodany dnia 2012-10-21 10:28:29 przez mysia144
0
włączcie źródło nr.3 lub nr.4 czyli hd3d.cc i lektor bedzie bez opóźnienia :D
Dodany dnia 2012-08-06 17:17:45 przez makut1234
0
Faktycznie tutaj lektor się opóźnia. Ale i tak nie mogłem się powstrzymać i ściągnąłem sobie ten film z internetu. Jedna z najlepszych komedii, jakie w ogóle widziałem. 10/10
Dodany dnia 2012-06-16 19:56:35 przez mikus2205
0
fajny ale lektor sie puzini
Dodany dnia 2012-04-15 16:07:50 przez becia79
-1
Hahah zayebiste : D dobry był ten kot : D
Dodany dnia 2012-03-01 19:25:09 przez PolaNata
+1
Jeden z najdurniejszych filmów jakie widziałem. Wytrzymałem AŻ 15 minut!!! PS. Nie wiem jaki tu jest lektor, bo zacząłem oglądać w "telepudełku". Tutaj nie sprawdzałem.
Dodany dnia 2012-02-29 21:12:26 przez P13n10
0
ta komedia zajefajna ale to opuźnienie mnie wkó. !
Dodany dnia 2011-11-04 23:21:13 przez bożena1717
0
kurde ale zrąbany lektor
Dodany dnia 2011-08-31 00:44:26 przez kaban123
0
fajny film , ale lektor się zgubił i głos się opóźnia.
Dodany dnia 2011-01-30 12:19:18 przez queenhip