logo eKino.tv
Nie posiadasz konta? Zarejestruj się!

Monster High: Strach, Kamera, Akcja!

Monster High - Fright, Camera, Action!

Draculaura™ i jej straszyciółki wyruszają do Transylwanii, gdzie ma się odbyć koronacja królowej wampirów – Draculaury™. Na miejscu okazuje się, że sprawa nie jest tak prosta, jak zakładały. Przyszła królowa musi udowodnić, że jest prawowitą następczynią tronu, a jej zadaniem będzie odnalezienie artefaktu, który potwierdzi jej tożsamość – Starożytnego Wampirzego Serca. Draculaura™ i jej straszyciółki wyruszają w upiornie fantastyczną podróż, podczas której odwiedzą Białą Wieżę Londoomu, popłyną nawiedzoną łódką wzdłuż Nowego Goreleanu, aby na koniec trafić do wytwornego Hauntlywood. Czy to wszystko pozwoli, aby Draculaura™ otrzymała swoje wampirze moce i odkryła, że upiorne marzenia naprawdę się spełniają?
Odsłon: 18827 Na eKino.tv od: 15.03.2014.
Lubisz eKino.tv?
Lubisz ten film?
Zaloguj się aby dodawać komentarze
Najlepsze komentarze
+5
ekstra lubie monster high
Dodany dnia 2014-03-16 07:37:03 przez ankuuu20
+3
odlotowe , godne polecenia dla wszystkich potworomaniaków.
Dodany dnia 2014-03-21 19:27:10 przez Dajana1200
+4
mega! mega! EXTRA! Monster High.
Dodany dnia 2014-03-24 15:40:09 przez aloha1234
Wszystkie komentarze
0
Moje dziewczyny już obejrzały i są zachwycone,Extra!
Dodany dnia 2014-06-07 18:39:45 przez luna7676
0
Jak każde monster high the best :) siedzimy z moimi gwiazdami i namiętnie oglądamy każdy
Dodany dnia 2014-06-01 07:27:05 przez BroneCk
0
fajny Igor i Strachu żądzą
Dodany dnia 2014-05-25 16:46:26 przez okitoki13
0
nie zacina sie fajny film
Dodany dnia 2014-05-11 08:56:32 przez vipzuzajula
0
super
Dodany dnia 2014-04-25 17:14:49 przez oliwia-l-15
0
super
Dodany dnia 2014-04-23 16:57:00 przez wazon123
-4
Igor jest taki uroczy
Dodany dnia 2014-04-21 18:24:08 przez karooolcia
+1
kocham to!
Dodany dnia 2014-04-12 17:27:02 przez super555
-1
Moim zdaniem ten garbus Igor i Strachu są najlepsi xD :D
Dodany dnia 2014-03-31 18:41:53 przez karooolcia
+4
mega! mega! EXTRA! Monster High.
Dodany dnia 2014-03-24 15:40:09 przez aloha1234
+2
super :)
Dodany dnia 2014-03-23 13:25:36 przez renata-k-15
+2
średnie
Dodany dnia 2014-03-23 00:04:24 przez beatak70
+2
super
Dodany dnia 2014-03-22 12:47:26 przez agnieszka-z-4
+3
odlotowe , godne polecenia dla wszystkich potworomaniaków.
Dodany dnia 2014-03-21 19:27:10 przez Dajana1200
0
fajne
Dodany dnia 2014-03-20 07:05:31 przez londyn24
-1
supe clawdia jest prześliczna mam lalki elizabet clawdia honey vampire draculore cleo clawdeen i lagune i te meble z tych nowych mam wszystko
Dodany dnia 2014-03-19 13:19:09 przez xdolciaxd12
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
+12
Hehe, zwracasz uwagę a piszesz, że masz "2 zestawy MEBLÓW" :D Mebli, mebli :>
Dodany dnia 2014-05-05 19:34:42 przez Administrator
+1
@drakulova: żal po pierwsze sama pracuj nad ortografią , a po drugie sama się teraz pochwaliłaś że masz sama 2 zestawy mebli , tak mebli , a nie meblów :p
Dodany dnia 2014-05-13 13:59:42 przez paniklaudii
0
@drakulova: ogarnij sie sama sie chwalisz poprostu chciała napisać to napisała Jezu -.- (chociaż zakładam że Jezus tu nie pomoże ale cóż )
Dodany dnia 2014-06-01 15:40:23 przez kamilek1983
0
@kamilek1983: po prostu ;)
Dodany dnia 2014-06-27 20:28:00 przez defka88
+7
extra
Dodany dnia 2014-03-17 21:27:42 przez 1990kica
+7
Strachu bije wszystko:)
Dodany dnia 2014-03-16 21:18:45 przez alinkadrapik
+5
ekstra lubie monster high
Dodany dnia 2014-03-16 07:37:03 przez ankuuu20