logo eKino.tv
Nie posiadasz konta? Zarejestruj się!
Zostań premium

Prawie jak gladiator

Gladiatori di Roma

Po wybuchu wulkanu w Pompejach, mały Tino zostaje uratowany przez generała Chirona, założyciela najbardziej znanej szkoły dla gladiatorów. Chłopak dorasta wśród walecznych młodzieńców, którzy marzą o wielkiej karierze. Tino nie ma podobnych ambicji i w ogóle nie przejmuje się lekką nadwagą i brakiem kondycji. Wszystko zmienia się jednak za sprawą pewnej dziewczyny. Aby zdobyć jej serce, Tino musi stanąć do walki z największymi wymiataczami gladiatorskiego fachu i wygrać prestiżowe zawody organizowane w słynnym Koloseum…
Jeśli masz plik w lepszej jakości lub wersji, której nie mamy dodaj go teraz. Po zaakceptowaniu pliku przez moderatora dostaniesz punkty w programie lojalnościowym.
Odsłon: 129714 Na eKino.tv od: 06.02.2013. Ostatnia aktualizacja 20.05.2013 przez Gość
Lubisz eKino.tv?
Lubisz ten film?
Z powodu zgłoszenia naruszenia praw autorskich przez
Forum Film Poland Sp. z o.o.
prosimy nie dodawać linków do plików z tym filmem
Komentowanie tego filmu zostało zablokowane.
Najlepsze komentarze
+76
Koloseum jak "Basen Narodowy" deszczu nie lubi :D Polecam :)
Dodany dnia 2013-02-08 02:02:59 przez Kacpersky551
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
+40
świetna bajka polecam ;) koń Szparki hehe ;d
Dodany dnia 2013-02-06 15:22:20 przez ladyevela
+36
Zarąmbiste inne bajki klękaja przed tą.
Dodany dnia 2013-02-10 16:18:29 przez tirexjjj
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Wszystkie komentarze
+22
Mocna bajka :D Ja na miejscu Tymona miałbym problem z wybraniem Lucilli czy Diany xD
Dodany dnia 2013-02-12 01:55:07 przez Hymhak
+18
ten film mnie przekonał że warto wierzyć w to co się robi i nigdy nie odpuszczać w dążeniu do celu
Dodany dnia 2013-02-11 14:34:09 przez wojtek080801
+36
Zarąmbiste inne bajki klękaja przed tą.
Dodany dnia 2013-02-10 16:18:29 przez tirexjjj
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
+4
dobry ;););)
Dodany dnia 2013-02-10 15:25:31 przez superpekin
+5
świetne ,śmieszne,piękne co tu dużo gadać Super !
Dodany dnia 2013-02-10 14:50:03 przez werty303
0
FAJOWA BAJECZKA ;) GLADIATOR M ;)
Dodany dnia 2013-02-09 22:58:27 przez SlodkiKroliczek
+4
super ale w kinie 3d genialna
Dodany dnia 2013-02-09 20:27:47 przez nikolaland
0
Super bajka. dzieciaki wymiatają ^^
Dodany dnia 2013-02-09 16:00:15 przez basia10880
-3
ja też polecam
Dodany dnia 2013-02-09 14:46:47 przez mlody000
0
10/10
Dodany dnia 2013-02-09 12:52:50 przez pawelwdwa
+7
Polecam. Naprawdę bardzo pozytywna bajka. :)
Dodany dnia 2013-02-09 12:52:44 przez ZagadkowaxD
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
-4
Czy ja wiem, jestem rozczarowany poniekąd myślałem, że bd śmieszniejszy, wieksze przesłanie i motyw z tą drugą kobieta bardziej rozwinięty a takto to taka dobra bajka dla dzieci na zabicie czasu polecam jak sie komuś nudzi to może obejrzeć
Dodany dnia 2013-02-09 12:00:21 przez mejkii
+1
@mejkii: Też tak uważam.Nie napiszę, spodobał mi się trochę,ale nie aż tak jak sobie to wyobrażałam.Myślałam ,że trochę bardziej się rozśmieję,a tylko parę razy się pośmiałam : ). 7/10. widziałam lepsze : )).
Dodany dnia 2013-03-28 14:54:17 przez nika065
+5
Początek trochę nudny ale za to jaka końcówka!
Dodany dnia 2013-02-09 10:24:43 przez aslan555
+3
podobola mi sie ta bajeczka
Dodany dnia 2013-02-09 09:17:14 przez wodziu05
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
0
Fajna bajeczka .Plecam!!
Dodany dnia 2013-02-09 09:10:34 przez megii05
+1
.hehe.fajna fajna.Szparki wymiata. :P Polecam - mozna się posmiać :D
Dodany dnia 2013-02-08 23:56:22 przez Kourin
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
0
ha urwala mu nos ale ha ha
Dodany dnia 2013-02-08 20:54:58 przez 2004ocia
+1
Bardzo fajna bajka. Polecam dla dzieciaków i nie tylko
Dodany dnia 2013-02-08 20:24:29 przez AnetaJ
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
-2
;>
Dodany dnia 2013-02-08 18:01:25 przez kacperczapla111
+1
dobra bajka :D no smiechu jakiegos nie bylo no ale motyw dobry
Dodany dnia 2013-02-08 18:00:34 przez Ripek