logo eKino.tv
Nie posiadasz konta? Zarejestruj się!
Zostań premium

Wybuchowa para

Knight and Day

Film akcji w reżyserii Jamesa Mangolda, twórcy "Spaceru po linie", który producenci porównują do "Mr. and Mrs. Smith". Tom Cruise w roli agenta służb specjalnych, który wywraca do góry nogami życie samotnej kobiety (Cameron Diaz), nie mającej szczęścia do mężczyzn.
Jeśli masz plik w lepszej jakości lub wersji, której nie mamy dodaj go teraz. Po zaakceptowaniu pliku przez moderatora dostaniesz punkty w programie lojalnościowym.
Odsłon: 132071 Na eKino.tv od: 09.07.2012. Ostatnia aktualizacja 10.02.2013 przez greg-pe
Lubisz eKino.tv?
Lubisz ten film?
Kliknij aby obejrzeć
Zaloguj się aby dodawać komentarze
Najlepsze komentarze
+18
polecam-dobra obsada i fajna zabawa
Dodany dnia 2013-03-14 22:19:16 przez tomekkapica13
+6
Miałem problemy z odpaleniem ale nie wiem czyja to wina :D Ale Filmik Mega zajebisty
Dodany dnia 2013-01-30 19:10:11 przez mierzwinski
0
@mierzwinski: też miałam problemy, niby premium, z netem wszystko ok, ale się zawieszał. Super komedia, polecam ;)
Dodany dnia 2014-10-06 13:13:19 przez margy
+6
Tom Cruise
Dodany dnia 2012-12-29 00:08:58 przez K0niara
Wszystkie komentarze
0
Fajne lekkie kino. ogląda się znakomicie
Dodany dnia 2014-06-07 14:20:27 przez capitol
0
naprawdę fajny film jak chyba każdy z tymi aktorami :)
Dodany dnia 2014-04-25 21:35:32 przez Czarnullaaa
-1
Loffciam ten film
Dodany dnia 2014-04-24 19:06:24 przez alicja-p-24
0
Film świetny
Dodany dnia 2014-04-21 14:16:08 przez alicja-p-24
0
ok moze bycdo obiadu
Dodany dnia 2014-04-20 20:13:25 przez katwojnicz
0
Dzisiaj w Tv leci Zajebisty
Dodany dnia 2014-04-19 19:28:16 przez katmro63
+1
10/10
Dodany dnia 2014-04-19 16:34:25 przez Mirela7M
+1
KONKRETOS FILMOS
Dodany dnia 2014-02-15 14:25:09 przez elvis01071987
0
oki 8/10
Dodany dnia 2014-02-13 00:49:44 przez darek1965s
+1
super , महान फिल्म 10/10 :)
Dodany dnia 2014-02-03 22:41:11 przez RobertRobi
0
super film
Dodany dnia 2013-12-29 10:52:56 przez kinggta4
0
Film Bardzo dobry a ścieżka dźwiękowa jeszcze lepsza
Dodany dnia 2013-12-28 22:42:15 przez PukusBoss
0
Bardzo fajny film :)
Dodany dnia 2013-12-25 23:50:58 przez Patiiiiii
-4
albo za duzo pale albo to mega gniot
Dodany dnia 2013-10-27 00:08:30 przez sebson3535283
-2
Słabizna trochę. Ale do obejrzenia z dziewczyną.
Dodany dnia 2013-08-22 15:00:24 przez zenok
0
sweetaśne
Dodany dnia 2013-05-24 20:09:44 przez julia0022
+3
Genialny film i obsada Oby więcej takich filmów :)
Dodany dnia 2013-04-22 15:45:18 przez majtek12
0
haha dlaczego on jom ciongle usypia popelnilem duge robi zo blenduw ale to przez to ze nie moge robic s z kreskom ani nic z kreskom lub ogonkiem :) :D
Dodany dnia 2013-03-29 12:44:35 przez witetk2000
+18
polecam-dobra obsada i fajna zabawa
Dodany dnia 2013-03-14 22:19:16 przez tomekkapica13
0
uwielbiam go
Dodany dnia 2013-02-12 17:14:29 przez wercia1164