logo eKino.tv
Nie posiadasz konta? Zarejestruj się!
Zostań premium

Zmierzch

Twilight

Isabella Swan to szukająca swego miejsca w świecie, zagubiona nastolatka, cicha marzycielka. Kiedy poznaje przystojnego, błyskotliwego i intrygującego Edwarda Cullena nie zdaje sobie sprawy, że znajomość ta wstrząśnie jej życiem i zmieni je na zawsze. Zrealizowana z rozmachem historia o zakazanym, burzliwym i niebezpiecznym romansie młodego wampira i śmiertelniczki. W obsadzie wschodzące gwiazdy Hollywood: Kristen Stewart ("Azyl") i Robert Pattinson ("Harry Potter i Zakon Feniksa")!
Jeśli masz plik w lepszej jakości lub wersji, której nie mamy dodaj go teraz. Po zaakceptowaniu pliku przez moderatora dostaniesz punkty w programie lojalnościowym.
Odsłon: 1059643 Na eKino.tv od: 09.07.2012. Ostatnia aktualizacja 04.07.2014 przez Gość
Lubisz eKino.tv?
Lubisz ten film?
Kliknij aby obejrzeć
Zaloguj się aby dodawać komentarze
Najlepsze komentarze
+14
Film jest super ale np. w 2:39 SEKUNDZIE w tirze nie ma kierowcy
Dodany dnia 2014-04-09 11:20:15 przez ola-k-90
+2
@ola-k-90: To najnowsze efekty specjalne
Dodany dnia 2014-06-05 15:38:09 przez cyco21
+6
zaje fajny juz moze 100 raz ogladam
Dodany dnia 2014-03-04 21:52:38 przez elzunia0018
+4
Dobra, dobra ale kuka to nie jest horror!
Dodany dnia 2014-06-21 16:19:33 przez bagdasaryan1234
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Wszystkie komentarze
0
Film z chemią. Lubię takie.
Dodany dnia 2014-10-09 20:26:21 przez strzala51
0
kocham ten film oglądam po raz setny i piękny polecam ale książka lepsza 100 raz !
Dodany dnia 2014-09-18 21:17:16 przez olastolarek2
0
Więcej Horroru widzę w Muminkach :/
Dodany dnia 2014-08-31 16:04:59 przez eryk-w-9
0
może byc jak na ekranizacje powieści choc mozna bylo zrobić cos lepszego . 10/10 jeśli się nie czytało książki 8/10 po przeczytaniu
Dodany dnia 2014-08-31 14:47:01 przez lunaris
0
Rachelle Lefevre (Victoria) gra teraz w świetnym serialu 'Under the Dome'. Polecam fanom fantastyki. :)
Dodany dnia 2014-08-15 21:04:55 przez dorotka1971
0
Film Bardzo ciekawy i fajny , polecam :)
Dodany dnia 2014-07-26 00:12:12 przez naodwyku
0
wspaniały film o miłości pomiędzy zwyczajną dziewczyną i niesamowitym chłopakiem. Nie wiem jak wy ale ja najbardziej lubię Rosalie ( najlepsza jest jak rozbija miskę i gra w baseball) odpiszcie mi kogo ze zmierzchu lubicie
Dodany dnia 2014-07-23 19:14:08 przez magdard
0
Nie rozumiem skąd takie wysokie noty.. film do bólu rozlazły, nudny, a bohaterka ma cały czas tę samą minę..
Dodany dnia 2014-07-18 19:00:57 przez tuiteraz
0
super film uwielbiłem go oglądam chyba po raz 10 wszystkie cześć
Dodany dnia 2014-07-12 22:29:04 przez olastolarek2
-1
To nie jest mroczne tylko szarobure, płytkie i żałośnie nudne romansidło. Ten zniewieściały, wyżelowany Edek wygląda jak manekin z wystawy, a nie żaden wampir :)
Dodany dnia 2014-07-05 11:52:33 przez krrzysiek
+4
Dobra, dobra ale kuka to nie jest horror!
Dodany dnia 2014-06-21 16:19:33 przez bagdasaryan1234
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
+2
Świetny film niby osadzony w realiach ale wyłania z niego świat magii, przypowieści i wampirów .Klimat filmu tworzą piękne zdjęcia,krajobrazy, muzyka i świetna gra aktorów . Warto film zobaczyć i pofantazjować .
Dodany dnia 2014-05-19 23:42:48 przez julita70
0
Nie wystawiam tylu gwiazdek,bo jestem zachwycona romansidlem Belli do plastikowego glancusia w rurkach;Podoba mi sie klimat filmu,lasy,deszcz.fajnie to zrobili. Osobiscie wolala bym Jacoba-jesli juz chodzi o szczegoly :D
Dodany dnia 2014-05-19 10:41:52 przez cotedazure
+1
@cotedazure: A ten Jacob to jest misio-alpakołak, a nie żaden wilkołak. Osobiście na pewno najbardziej wolałabyś mnie:)
Dodany dnia 2014-07-05 23:58:17 przez krrzysiek
0
kto chce żeby była 5 część zmierzchu kciuki w górę! :)
Dodany dnia 2014-05-03 00:42:42 przez violettagosia
-3
Fajny film, a wszyscy fani wampirów powinni obczaić grę BloodWars:)
Dodany dnia 2014-04-30 12:27:25 przez otrutek
-1
Fajny film , ale pamiętniki wampirów są o wiele ciekawsze .
Dodany dnia 2014-04-22 11:23:16 przez 1234567891012345678910
+14
Film jest super ale np. w 2:39 SEKUNDZIE w tirze nie ma kierowcy
Dodany dnia 2014-04-09 11:20:15 przez ola-k-90
+2
@ola-k-90: To najnowsze efekty specjalne
Dodany dnia 2014-06-05 15:38:09 przez cyco21
-1
super film. za kazdym razem jak go ogladam to odkrywam cos nowego.nigdy sie nie znudzi.polecam goraco.100/10
Dodany dnia 2014-04-06 02:20:10 przez trx07
0
super film!
Dodany dnia 2014-04-05 09:56:00 przez kamila-t-6
+3
Naprawdę świetny filmy. Można go oglądać i oglądać, a i tak się NIE znudzi ;)
Dodany dnia 2014-03-09 12:39:03 przez MilaMi